קטגרויות בשירות

פורום קטגרויות בשירות

מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #3059
      naamabur
      משתתף

      מיטל דיברת בהרצאה המעולה !!!! של מודל רווח על קטגוריות של מוצרים. האם אפשר לעשות גם קטגוריות של "מוצרים" כשמדובר בשירותים? ולדבר בתועלות? או באיפיון לקוח? למשל: מוצרים לאמהות לילד שני, מוצרים לאמהות עד 3 חודשים לאחר לידה, מוצרים לאמהות מגיל חצי שנה עד שנה…. מזכירה שאני דולה לאחר לידה ומלווה רגשית אמהות בשנה הראשונה לאחר לידת תינוק

    • #3060
      Sarigratzman
      משתתף

      תודה על המפגש המעולה !!
      ובכללעצם קיום המפגש הפתיע אותי מאוד!. לטובה , באמת יישר כח.
      באותו נושא רציתי לשאול
      האם כשאנחנו כותבים מסרים האם הם צריכים להיות שייכים למוצר אותו אנחנו מתכוונים לקדם
      וואז אחרי כמה מסרים להניע לעולה עבור המוצר הספציפי,
      אם כן
      לי בעסק זה קצת מבלבל כי אז
      א. לעוקבים קצת נמאס לקבל כל כך הרבה מסרים באותו נושא לצורך העניין הסרת שיער או טיפולי הבהרת כתמי עור
      ב. ומצד שני אם אני מגוונת במסרים אז המוצר שאני מוכרת הוא לא מדויק למסרים עלייהם כתבתי בתחילה

      תודה מראש !

    • #3062
      מיטל צ'סנר
      מנהל בפורום

      תודה נעמה!
      תשובתי היא שבוודאי ששירותים אנחנו גם יכולים לרכז בקטגוריות.
      אם יש הרבה שירותי ידע אז זה ממש הכרחי.

      אפשר לחלק את סל השירותים והמוצרים לפי טקגוריית גיל ואפשרת גם לפי תועלת שהוא נותן.
      את תחליטי מה נכון לך.

      בהצלחה!
      מיטל

    • #3063
      מיטל צ'סנר
      מנהל בפורום

      שרי, תודה רבה 🙂
      המפגש הזה חשוב לי כי חשוב לי להיות קרובה אליכם, העסקים שאני מלווה, גם אם באתר ההדרכות!
      אני ממש שמחה שאת וכולם נהניתם מהמפגש. גם לי היה מאוד מעצים וכיף להפגש ולדבר 🙂

      לשאלותייך:
      כן, חשוב שנכוון את השיווק שלנו בכל תקופה למוצר או שירות מסוים והמסרים יכוונו אליו.
      תקשיבי להדרכת התכנון השנתי ולהדרכת קידום פרויקט בעקבותיה.
      אני מסבירה שם את הנושאים האלה לעומק.

      בגדול, כדי לא לשעמם את הקהל, אנחנו צריכים לדבר על תחום העיסוק באופן כללי ולא רק על המוצר עצמו.
      כך הלקוחות ירגישו נתרמים ולא ישעמם להם.
      בנוסף, כשאנחנו מכניסים לתכנית ברוכה את הפעילויות ובכל תקופה משנים (שבוע/ שבועיים/ חודש/ כמה שנחליט), יש גיוון במסרים והקה לא מרגיש שחזרנו על עצמנו.
      ממש כמו שקורה אצלי בעמוד ובקבוצת הפייסבוק.

      בהצלחה רבה!
      מיטל

מציג 3 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.