מעורבות עם קהל הלקוחות בפייסבוק

פורום מעורבות עם קהל הלקוחות בפייסבוק

מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #2154
      eets888ier
      משתתף

      הי מיטל ,
      אני רוצה פעם בשבוע לפנות ללקוחות בפייסבוק בנושאים שקשורים לנומרולוגיה ולקבלה .
      יש הרבה עסקים שמצלמים למשל שלושה קלפים ונותנים מסר או למשל תאריך לידה מלא או חלקי ונותנים מסר וכדומה וכך יוצרים אינטרקציה וגם על הדרך נותנים טעימה .
      אני רוצה ליצור משהו דומה לזה כרגע בפייסבוק ואחר כך בקהילה ( או ישר לפתוח קבוצה /קהילה מה דעתך ? ) העניין פה שיש דברים מאוד אישייים שאפשר לראות דרך המספרים וזה לא מתאים וגם מבחינה מקצועית זה לא נכון להגיב ככה והפתרון שנתתי לזה בזמנו שאפשר לפנות אלי בפרטי ועניתי בפרטי , אבל אם אני רוצה לבנות קהילה שמקבלת ערך וידע אז לענות בפרטי לא כל כך מתאים מה שגם זה הפך להיות קו פתוח …. מאוד מקפידה על אתיקה מקצועית ופרטיות .
      חשוב לי המקצועיות (שזה לא יראה /ירגיש כמו "שוק " )
      שתי שאלות :
      1 האם לעשות את הפינה השבועית כרגע בפייסבוק ואחר כך לפתוח קהילה או ישר לפתוח קהילה ( יש לי כ 800 חברים באישי ובעסקי כ 400 )
      2. איך לעשות את נכון , מקצועי ,אתיקה מקצועית ..

      תודה ויום נפלא

    • #2155
      מיטל צ'סנר
      מנהל בפורום

      היי 🙂

      שאלת שאלה חשובה ומעניינת!

      אני חושבת שמה שנכון יהיה הוא ליצור פינה שמאפשרת לחברים והחברות לשתף באופן פתוח בקבוצה.
      לדוגמה, להסביר משמעויות שונות של קלף מסוים ולבקש מהחברים לספר – איפה הוא פוגש אותם, מה במה שהסברת מדבר אליהם ואיך הוא בא לידי ביטוי בחיים שלהם.
      פניה אליך בפרטי לא מאפשרת דיון והצגת הידע שלך בפורמט רחב מול הרבה לקוחות פםוטנציאליים וחבל.

      מטרת הפעילויות שלנו הן חשיפה של הידע בפני לקוחות פוטנציאליים רבים ולא מתן ידע פרטני בחינם, שאותו אנחנו שומרים ללקוחות שכבר שילמו עבור ליווי פרטי.

      אני מאוד בעד פתיחת קבוצת פייסבוק ועריכת הפעילויות בה.
      יש לנו פה באתר הדרכה נהדרת על קבוצות פייסבוק. ממש כדאי להקשיב וליישם.

      מבחינה מקצועית, אני לא מכירה את העסק שלך אבל נסי ללכת עם מה שכתבתי פה ולחשוב על דברים שיכולים לדבר לכל הקהל, לשתף אותו וליצור דיון.

      בהצלחה רבה!
      מיטל

    • #2156
      eets888ier
      משתתף

      תודה רבה

    • #2157
      מיטל צ'סנר
      מנהל בפורום

      בשמחה ובהצלחה!

מציג 3 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.