› פורום › מיקוד וסל מוצרים
- This topic has 5 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 2 years, 3 months by
rinat.
-
מאתתגובות
-
-
17 באוקטובר 2018 בשעה 13:38 #3071
rinat
משתתףהי מיטל, שמחה ונהנת ללמוד מהתוכן המעולה שאני נחשפת אליו דרכך.תודה!!
יש לי לצערי קושי שאני מרגישה שדי תוקע אותי כיוון שהוא עומד באיזה שהוא אופן בבסיס העסק שלי.
אני מאיירת ומעצבת גרפית במקצועי.
רוב העבודות שלי מגיעות אלי כנותנת שירות בתחומים האלה.
בנוסף אני בלוגרית בנושא הורות ויצירה.
הייתי רוצה מאד להיות במקום שבו אני זו שמכתיבה את הסגנון של העיצובים המופנים אלי, אך אני לא יודעת האם המיקוד שאני מכוונת אליו מהבחינה הזו נכון.
האם מיתוג לעסקים ולאירועים בסגנון עיצוב מסויים הוא מיקוד מספיק טוב? או שיש להחליט ולהפרד מאחת הנישות – אירועים/עסקים כדי להפוך למומחית בתחום.
בנוסף בעניין הבלוג. (יש לי לצורך העניין שני עמודי פייסבוק שונים, אחד לענייני העיצוב- איור
ואחד לענייני הבלוג על אף שאני מרגישה שיכולה להיות בינהם חפיפה רבה כיוון שכל התוצרים עבור הבלוג הם תוצרי עיצוב ואיור . לקשר בינהם? להפריד? איך והאם ליצור את הקשר בינהם?)
החלום שלי לגבי הבלוג הוא ליצור מוצרים דיגיטאליים להדפסה באותו סגנון עיצוב שיאפיין את העבודה שלי עבור מיתוג אירועים- עסקים,
רק כשכאן המוצרים יהיו עבור משפחות ואירועים – קבצי משחק למידה יצירה ועיצוב הניתנים להדפסה.האם ניתן לקשר את שני החלקים הנפרדים האלה תחת אווירה מסוימת וסגנון עיצוב מסוים? האם זהו מיקוד מספק?
האם אני צריכה לוותר על אחד מהדברים האלה כדי לשווק בהצלחה ולהפוך למומחית בתחום?
או האם כולם יכולים לדור בכפיפה אחת תחת הסגנון העיצובי והאווירה שאני שואפת ליצור?ומתוך כך האם כולם יכולים להרכיב את סל המוצרים שלי? איך לבנות אותו בצורה הרמונית ונכונה?
אני חושבת שמיקוד והבנה של סל המוצרים הנכון לי הם נקודות המפתח כאן.
אשמח ממש לקצת אור בעניין!סליחה על החפירה ומקווה שהייתי מספיק מובנת
שוב תודה!
רינת -
20 באוקטובר 2018 בשעה 8:56 #3072
מיטל צ'סנר
מנהל בפורוםרינת היי,
אני עונה לך במסגרת מגבלות כי אני לא מכירה את העסק.בגדול, את לא צריכה ולא חייבת כלום.
תבחרי מה נכון לך תוך כדי הבנת היתרונות והחסרונות של כל פעולה עסקית.לעבוד מול עסקים וגם אירועים אומר לעבוד מול 2 קהלי יעד שונים, שלכל אחד צרכים ומניעי קניה אחרים.
פעיליות מול שני קהלים יוצרת עומס ומורכבות בשיווק וברוב המקרים התוצאה היא בינונית מול כל אחד מהקהלים.את גם מחלקת את התוצרים שלך לעיצוב ואיור ומוסיפה עוד מורכבות, שאין בה צורך.
הלקוחות רוצים תוצר יפה. לא ממש משנה להם אם הוא מאויר או מעוצב, כל עוד הוא מוצא חן בעיניהם.את גם מדברת על קהל יעד נוסף של משפחות ולהציע להם נוצרים מעוצבים, שזה עוד קהל ועוד מורכבות ועוד עבודה בשיווק.
מיקוד יעיל הוא מצב שבו תבחרי קהל יעד אחד שהכי נכון לך לעבוד מולו ולהציע לו כמה מוצרים לקניה.
כך יווצר מצב שתהיינה קניות חוזרות, יותר הכנסות, יעילות בעבודה ורווחים.
מכאן את יכולה להחליט לבחור קהל או להמשיך בעשייה שלך, תוך הבנת המגבלות.בהצלחה רבה!
מיטל -
21 באוקטובר 2018 בשעה 11:52 #3091
rinat
משתתףתודה רבה מיטל!
האם יש לך המלצה כיצד לבחון באיזה קהל ובאיזה תחום כדאי להתמקד,
מבחינת הרווח שהעסק יכול להכניס? -
21 באוקטובר 2018 בשעה 15:04 #3092
מיטל צ'סנר
מנהל בפורוםבכיף!
אני לא יכולה להמליץ מבלי להכיר את העסק, אבל תנסי לזהות מי הקהל שיחסית קונה הרבה ובקלות ותעבדי בעיקר מולו. -
21 באוקטובר 2018 בשעה 15:05 #3093
מיטל צ'סנר
מנהל בפורוםבכיף!
אני לא יכולה להמליץ מבלי להכיר את העסק, אבל תנסי לזהות מי הקהל שיחסית קונה הרבה ובקלות ותעבדי בעיקר מולו. -
21 באוקטובר 2018 בשעה 15:57 #3094
rinat
משתתףתודה!
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.