מיקוד וסל מוצרים

פורום מיקוד וסל מוצרים

מציג 5 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #3071
      rinat
      משתתף

      הי מיטל, שמחה ונהנת ללמוד מהתוכן המעולה שאני נחשפת אליו דרכך.תודה!!

      יש לי לצערי קושי שאני מרגישה שדי תוקע אותי כיוון שהוא עומד באיזה שהוא אופן בבסיס העסק שלי.
      אני מאיירת ומעצבת גרפית במקצועי.
      רוב העבודות שלי מגיעות אלי כנותנת שירות בתחומים האלה.
      בנוסף אני בלוגרית בנושא הורות ויצירה.
      הייתי רוצה מאד להיות במקום שבו אני זו שמכתיבה את הסגנון של העיצובים המופנים אלי, אך אני לא יודעת האם המיקוד שאני מכוונת אליו מהבחינה הזו נכון.
      האם מיתוג לעסקים ולאירועים בסגנון עיצוב מסויים הוא מיקוד מספיק טוב? או שיש להחליט ולהפרד מאחת הנישות – אירועים/עסקים כדי להפוך למומחית בתחום.
      בנוסף בעניין הבלוג. (יש לי לצורך העניין שני עמודי פייסבוק שונים, אחד לענייני העיצוב- איור
      ואחד לענייני הבלוג על אף שאני מרגישה שיכולה להיות בינהם חפיפה רבה כיוון שכל התוצרים עבור הבלוג הם תוצרי עיצוב ואיור . לקשר בינהם? להפריד? איך והאם ליצור את הקשר בינהם?)
      החלום שלי לגבי הבלוג הוא ליצור מוצרים דיגיטאליים להדפסה באותו סגנון עיצוב שיאפיין את העבודה שלי עבור מיתוג אירועים- עסקים,
      רק כשכאן המוצרים יהיו עבור משפחות ואירועים – קבצי משחק למידה יצירה ועיצוב הניתנים להדפסה.

      האם ניתן לקשר את שני החלקים הנפרדים האלה תחת אווירה מסוימת וסגנון עיצוב מסוים? האם זהו מיקוד מספק?
      האם אני צריכה לוותר על אחד מהדברים האלה כדי לשווק בהצלחה ולהפוך למומחית בתחום?
      או האם כולם יכולים לדור בכפיפה אחת תחת הסגנון העיצובי והאווירה שאני שואפת ליצור?

      ומתוך כך האם כולם יכולים להרכיב את סל המוצרים שלי? איך לבנות אותו בצורה הרמונית ונכונה?
      אני חושבת שמיקוד והבנה של סל המוצרים הנכון לי הם נקודות המפתח כאן.
      אשמח ממש לקצת אור בעניין!

      סליחה על החפירה ומקווה שהייתי מספיק מובנת

      שוב תודה!
      רינת

    • #3072
      מיטל צ'סנר
      מנהל בפורום

      רינת היי,
      אני עונה לך במסגרת מגבלות כי אני לא מכירה את העסק.

      בגדול, את לא צריכה ולא חייבת כלום.
      תבחרי מה נכון לך תוך כדי הבנת היתרונות והחסרונות של כל פעולה עסקית.

      לעבוד מול עסקים וגם אירועים אומר לעבוד מול 2 קהלי יעד שונים, שלכל אחד צרכים ומניעי קניה אחרים.
      פעיליות מול שני קהלים יוצרת עומס ומורכבות בשיווק וברוב המקרים התוצאה היא בינונית מול כל אחד מהקהלים.

      את גם מחלקת את התוצרים שלך לעיצוב ואיור ומוסיפה עוד מורכבות, שאין בה צורך.
      הלקוחות רוצים תוצר יפה. לא ממש משנה להם אם הוא מאויר או מעוצב, כל עוד הוא מוצא חן בעיניהם.

      את גם מדברת על קהל יעד נוסף של משפחות ולהציע להם נוצרים מעוצבים, שזה עוד קהל ועוד מורכבות ועוד עבודה בשיווק.

      מיקוד יעיל הוא מצב שבו תבחרי קהל יעד אחד שהכי נכון לך לעבוד מולו ולהציע לו כמה מוצרים לקניה.
      כך יווצר מצב שתהיינה קניות חוזרות, יותר הכנסות, יעילות בעבודה ורווחים.
      מכאן את יכולה להחליט לבחור קהל או להמשיך בעשייה שלך, תוך הבנת המגבלות.

      בהצלחה רבה!
      מיטל

    • #3091
      rinat
      משתתף

      תודה רבה מיטל!
      האם יש לך המלצה כיצד לבחון באיזה קהל ובאיזה תחום כדאי להתמקד,
      מבחינת הרווח שהעסק יכול להכניס?

    • #3092
      מיטל צ'סנר
      מנהל בפורום

      בכיף!
      אני לא יכולה להמליץ מבלי להכיר את העסק, אבל תנסי לזהות מי הקהל שיחסית קונה הרבה ובקלות ותעבדי בעיקר מולו.

    • #3093
      מיטל צ'סנר
      מנהל בפורום

      בכיף!
      אני לא יכולה להמליץ מבלי להכיר את העסק, אבל תנסי לזהות מי הקהל שיחסית קונה הרבה ובקלות ותעבדי בעיקר מולו.

    • #3094
      rinat
      משתתף

      תודה!

מציג 5 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

כניסה מהירה באמצעות חשבון גוגל/פייסבוק

[woocommerce_social_login_buttons return_url="https://education.meitalchesner.co.il/forums/topic/%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%93-%D7%95%D7%A1%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D"]

כניסה באמצעות שם משתמש וסיסמה