התמקדות ואיפיון לקוחות עבור מאמנים/מטפלים + הבטחה

פורום התמקדות ואיפיון לקוחות עבור מאמנים/מטפלים + הבטחה

מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #2022
      miri
      משתתף

      היי מיטל,
      אני מאמנת אישית כ-3 שנים (שיטת סאטיה, בוגרת אימושיון). נכון להיום, אין לי מיקוד או אפיון קהל לקוחות – כל הגילאים, כל תחומי החיים. זאת כיוון שבתפיסה האימונית שלי תחום חיים הוא רק שער כניסה, כשמהות העבודה היא על תפיסות עולם ותבניות רגשיות ומחשבתיות. משכך גם הטרנספורמציה שמתרחשת תקרה לרוחב – כלומר לכל תחומי החיים, ולא בהכרח לתחום הספציפי שנכנסנו דרכו לעבודה.
      אז איך בעצם לאפיין או למקד לקוחות במקרה הזה? כל אפיון או מיקוד שאעשה מרגיש לי לא אותנטי.

      שאלה נוספת: מה הבטחה המקצועית שלי? הרי אני לא באמת יכולה להבטיח שאחרי X מפגשים כל הבעיות שהלקוח הגיע עמן ייפתרו (וגם הלקוחות עצמם מבינים שזו הבטחת שווא). אני מבטיחה הקשבה יוצאת דופן, אני שואלת שאלות מעוררות, אני מבטיחה תהליך של התפתחות ואני מבטיחה שמשהו יקרה מעצם השיחות וההתבוננות, אך אינני יכולה להבטיח שהדבר שהם הגיעו עבורו יתממש (ובכלל לעתים קרובות לקוחות מגלים שהם בכלל לא רוצים את הדבר שהגיעו עבורו והם רוצים משהו אחר).

      אשמח לטיפים ותובנות.
      תודה,
      מירי

    • #2084
      מיטל צ'סנר
      מנהל בפורום

      מירי,
      שאלת שאלה מצוינת!
      יש כל מיני דרכים למקד את העבודה שלנו.
      אחת היא באמצעות פניה לנישות או תחומים ספציפיים (אימון לאמהות, אימון לעסקים, אימון לקריירה וכו').
      השניה היא להתמקד בהתאם לסגנון ושיטת העבודה שלנו.

      כתבת מצוין שהייחוד שלך הוא בעבודה על תפיסות ותבניות רגשיות ומחשבתיות, כדרך לשפר כל תחום בחיים וזה מצוין.
      יש כאן מיקוד מסוים, שהוא דרך העבודה וההתמקדות שלך בעבודה עם מאומנים.
      מכאן, הדרך להגיע לקהל היעד תהיה להעביר מסרים אותנטיים, שממחישים את תפיסת העולם שלך וממחישים איך עבודה על תפיסות ותובנות משפיעה על כל תחום בחיים.
      ואז – אם תרצי לשפר את התוצאות בקריירה שלך – תצליחי לשפר, אם תרצי לשנות את המצב המשפחתי שלך – תשפרי, אם תרצי להשיג לעצמך דברים בחיים – תצליחי להשיג אותם דרך אותה עבודה ופתיחת המחשבה.

      עקרונית, כל אדם יכול להיות לקוח שלך, כמעט בכל גיל, מגדר, עיסוק ותחומי עניין.
      בפועל, כשתתחילי לתקשר באותנטיות את תפיסת העולם, את תגלי שיש אנשים שמתחברים אליך ויש אנשים שלא, כמו שקורה בכל עסק 🙂
      אותם אנשים שיתחברו אליך, הם קהל היעד שלך.

      נכון שהתשובה שלי היא לא 'אקדמית' כי באקדמיה אמרו לנו לפלח גילאים, מקום מגורים, תחומי עניין, מאפיינים תרבותיים ועוד, אך בשיווק של ימנו זה פחות ופחות רלוונטי.
      פשוט כי הגבולות מטשטשים והרשתות החברתיות מאפשרות לנו גישה רחבה ואפילו גלובלית לכל מיני קהלים מעניינים.

      אישית, אני עובדת עם עסקים.
      לא פעם הציעו לי לפנות לנישה – מטפלים, יועצים, מאמנים, מעצבים, אמהות וכו'.
      לא הסכמתי כי זה לא מתאים לי ולא מה שאני רוצה. מה שאני רוצה הוא לעבוד עם מגוון, עם כל מיני עסקים ושכל אחד יקח את הדרך שאני מביאה לחיים שלו וייישם בדרך שלו.
      וכך אני עובדת, בלי נישות, בלי קטגוריות, אלא עם שיווק אותנטי.
      נוצר מצב שבו עסקים מסוימים, שמתחברים לתפיסת העולם שלי, מגיעים לקהילה שלי ובהמשך קונים ממני.
      וזה בדיוק מה שאני רוצה! קהל שמתחבר לתפיסת העולם שלי ולא משנה איפה הוא גר ובאיזה גיל הוא.

      בהרצאת למלא את היומן אני מדברת על הנושא הזה, אז את תביני אותו עוד יותר לעומק.

      לגבי שאלתך בנושא ההבטחה שלך –
      את צודקת, אנחנו לא יכולים להבטיח תוצאות.
      אבל אנחנו כן יכולים להסביר שמי שפועל בהתאם לדרך שאת מדריכה, מי שעובד על שינוי התפיסות, על גיבוש תובנות חדשות, מי שמוכן להפתח לגישות חדשות ולשינוי ממשי ויעשה פעולות לשינוי הזה – יביא לחיים שלו כל שינוי שירצה.
      וזו בהחלט הבטחה שאפשר לעמוד מאחוריה והיא רלוונטית גם אם תוך כדי תהליך הרצון משתנה.
      את מבינה את ההבדל פה?
      את לא מבטיחה שאת תייצרי תוצאה. את מבטיחה שהעבודה האימונית תייצר תוצאה.

      מה ההבטחה שלך?
      להתגבר על חסמים ולהשיג לעצמנו הישגים חשובים ולהגשים חלומות!
      זה יכול להיות שינוי מקצועי, זוגיות, אמהות, שינוי תזונתי ועוד ועוד.
      זה דבר גדול וחזק ואת מביאה אתך בשורה חשובה, אז תמשיכי בזה 🙂

      בגדול, ככל שיהיו לך מסרים שממחישים את התוצאות האלה, שמשלבים סיפורים מהחיים שמראים איך שינוי חשיבה הביא לתוצאה, ככל שתשתפי תובנות מתפיסת העולם שלך – את 'תדביקי' אליך קהל נכון י שיהיה מוכן לשינוי ולתהליך שנדרש לצורך השינוי.

      אני ממליצה לך להקשיב בהמשך להדרכת ניסוח מסרים שיווקיים, אני מרחיבה עוד על הדרך שבה אנחנו כותבים מסרים, שמושכים לקוחות טובים.

      בהצלחה רבה רבה 🙂
      מיטל

    • #2085
      miri
      משתתף

      תודה רבה רבה על התשובה המפורטת

    • #2086
      מיטל צ'סנר
      מנהל בפורום

      בשמחה רבה!

מציג 3 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

כניסה מהירה באמצעות חשבון גוגל/פייסבוק

[woocommerce_social_login_buttons return_url="https://education.meitalchesner.co.il/forums/topic/%D7%94%D7%AA%D7%9E%D7%A7%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%90%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%98"]

כניסה באמצעות שם משתמש וסיסמה