מענה ל־תסריט למכירה פיזית- תכשיטים

פורום תסריט למכירה פיזית- תכשיטים מענה ל־תסריט למכירה פיזית- תכשיטים

#5337
מיטל צ'סנר
מנהל בפורום

היי 🙂
במכירה פיזית, חייב להיות מחיר על כל תכשיט. אגב, זה החוק, אבל זה גם מה שמקובל ולקוחות מצפים לו.
זה יקל עליך ויחסוך בלבול מוח.
לקוחות פחות נוטים לשאול כשלא רואים מחיר ולכן פוטנציאל המכירה יורד.

את השיחה אפשר ליישם ממש כמו בטלפון.
לשבור קרח, להחמיא ללקוחה על משהו שהיא לובשת או על השיער, להבין ממנה לאיזה צורך היא רוצה את התכשיט, לתת עצות התאמה ולעזור לה לבחור.

בתכשיטים אכן אין צורר לדבר בטלפון כדי לסגור עסקה.
בהחלט כדאי לתת את כל פרטי התכשיט ומחיר.
תקשיבי להדרכת 'דפי נחיתה' שנמצאת באתר ותציגי את מחיר התכשיט לפי הסדר שמצוין בדף הנחיתה.
תסבירי למה הוא מתאים, ממה עשוי ומה המחיר.

מהתכתבות אי אפשר לנהל שיחת מכירה טובה ולכן לא תמצאי אצלי כזה דבר. זה פשוט לא עובד.
הכי יעיל – להציג את התכשיטים באתר מסודר, כשליד כל תכשיט מופיע מפרט, תועלת, למי הוא מתאים ומחיר.
כך תפני לעמוד המתאים באתר והלקוחה תקבל את כל הפרטים.
אם לא, אז אין ברירה, לכתוב לה את מה שהמלצתי פה ולקוות שתסגר עסקה.

עצה נוספת – לארגן ימי מכירה בחוץ, בדוכן או במכירות אזוריות/ ביתיות ולהזמין לשם את הלקוחות כדי לדבר ולמכור באופן ישיר.

לגבי אכזבה, אם אלה מקרים ממש ממש בודדים, הייתי מחליפה ללקוחה תכשיט וסוגרת עניין.
שימי לב להסביר הכל לפני השימוש, מה לעשות ומה לא. מה עלול לפגוע בתכשיט.
תצמידי לו אפילו נייר מעוצב עם הנחיות וכך תדעי שחסכת כאב ראש.
אם את מרגישה שהלקוחה ממש לא התנהגה עם התכשיט בצורה טובה, את לא חייבת להחזיר שום דבר.

בהצלחה!
מיטל

  • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 1 year, 1 month ע"י מיטל צ'סנר.