מענה ל־מיקוד וסל מוצרים

פורום מיקוד וסל מוצרים מענה ל־מיקוד וסל מוצרים

#3072
מיטל צ'סנר
מנהל בפורום

רינת היי,
אני עונה לך במסגרת מגבלות כי אני לא מכירה את העסק.

בגדול, את לא צריכה ולא חייבת כלום.
תבחרי מה נכון לך תוך כדי הבנת היתרונות והחסרונות של כל פעולה עסקית.

לעבוד מול עסקים וגם אירועים אומר לעבוד מול 2 קהלי יעד שונים, שלכל אחד צרכים ומניעי קניה אחרים.
פעיליות מול שני קהלים יוצרת עומס ומורכבות בשיווק וברוב המקרים התוצאה היא בינונית מול כל אחד מהקהלים.

את גם מחלקת את התוצרים שלך לעיצוב ואיור ומוסיפה עוד מורכבות, שאין בה צורך.
הלקוחות רוצים תוצר יפה. לא ממש משנה להם אם הוא מאויר או מעוצב, כל עוד הוא מוצא חן בעיניהם.

את גם מדברת על קהל יעד נוסף של משפחות ולהציע להם נוצרים מעוצבים, שזה עוד קהל ועוד מורכבות ועוד עבודה בשיווק.

מיקוד יעיל הוא מצב שבו תבחרי קהל יעד אחד שהכי נכון לך לעבוד מולו ולהציע לו כמה מוצרים לקניה.
כך יווצר מצב שתהיינה קניות חוזרות, יותר הכנסות, יעילות בעבודה ורווחים.
מכאן את יכולה להחליט לבחור קהל או להמשיך בעשייה שלך, תוך הבנת המגבלות.

בהצלחה רבה!
מיטל

כניסה מהירה באמצעות חשבון גוגל/פייסבוק

[woocommerce_social_login_buttons return_url="https://education.meitalchesner.co.il/forums/reply/3072"]

כניסה באמצעות שם משתמש וסיסמה