מענה ל־קטגרויות בשירות

פורום קטגרויות בשירות מענה ל־קטגרויות בשירות

#3063
מיטל צ'סנר
מנהל בפורום

שרי, תודה רבה 🙂
המפגש הזה חשוב לי כי חשוב לי להיות קרובה אליכם, העסקים שאני מלווה, גם אם באתר ההדרכות!
אני ממש שמחה שאת וכולם נהניתם מהמפגש. גם לי היה מאוד מעצים וכיף להפגש ולדבר 🙂

לשאלותייך:
כן, חשוב שנכוון את השיווק שלנו בכל תקופה למוצר או שירות מסוים והמסרים יכוונו אליו.
תקשיבי להדרכת התכנון השנתי ולהדרכת קידום פרויקט בעקבותיה.
אני מסבירה שם את הנושאים האלה לעומק.

בגדול, כדי לא לשעמם את הקהל, אנחנו צריכים לדבר על תחום העיסוק באופן כללי ולא רק על המוצר עצמו.
כך הלקוחות ירגישו נתרמים ולא ישעמם להם.
בנוסף, כשאנחנו מכניסים לתכנית ברוכה את הפעילויות ובכל תקופה משנים (שבוע/ שבועיים/ חודש/ כמה שנחליט), יש גיוון במסרים והקה לא מרגיש שחזרנו על עצמנו.
ממש כמו שקורה אצלי בעמוד ובקבוצת הפייסבוק.

בהצלחה רבה!
מיטל

כניסה מהירה באמצעות חשבון גוגל/פייסבוק

[woocommerce_social_login_buttons return_url="https://education.meitalchesner.co.il/forums/reply/3063"]

כניסה באמצעות שם משתמש וסיסמה