מענה ל־היי מייטל, צפיתי אתמול בהדרכה של מטרות ותכנון שנתי ויש לי כמה שאלות אם זה בסדר..

פורום היי מייטל, צפיתי אתמול בהדרכה של מטרות ותכנון שנתי ויש לי כמה שאלות אם זה בסדר.. מענה ל־היי מייטל, צפיתי אתמול בהדרכה של מטרות ותכנון שנתי ויש לי כמה שאלות אם זה בסדר..

#3017
מיטל צ'סנר
מנהל בפורום

היי שרי,
שאלת שאלות טובות!
הנה תשובותיי:

1. אני בעד לשמו על קשר רציף עם הלקוחות דרך ערוצי התקשורת הרגילים שלנו. לדוגמה, להוסיף את הלקוחה לקבוצת פייסבוק, קבוצת ווטאפ (כמובן בהסכמה), לרשימת התפוצה וכו'.
דרך המקורות האלה, להציע הצעות לכלל הקהילה וכך גם אותה לקוחה תכיר את ההיצע ותקנה.

בזמן טיפול, את יכולה לעניין בדברים שיש אצלך, מבלי לדחוף. זה לגמרי בסדר.

2. מסרים באימייל – אני בעד גיוון ומשלוח מסרים בלתי תלוי במסר הקודם. כך אם לקוחה לא קראה מסר מסוים, היא עדיין תרגיש שיש ערך וידע רלוונטי.
מעבר לזה, חשוב וכדאי לגווון כדי לא לשעמם את הקהילה בואתו נושא.

3. טבעי שתצטרכי למכור שוב ושוב סדרות טיפולים 🙂 אם יש עוד מוצרים שתוכלי להציע לכל הקהל שלך, לאו דווקא למי שעברה טיפול, זה יהיה נהדר.

4. מעבר להדרכות ניסוח מסרים הקיימות פה, באתר ההדרכות, אני מלמדת כתיבת מסרים רחבה גם בקורסים שלי – לשווק עם מיטל ו'עושים עסקים גדולים'.
את יכולה לראות פרטים אצלי באתר – https://meitalchesner.co.il/%d7%9e%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9d/

בהצלחה רבה!
מיטל