מענה ל־מעורבות עם קהל הלקוחות בפייסבוק

פורום מעורבות עם קהל הלקוחות בפייסבוק מענה ל־מעורבות עם קהל הלקוחות בפייסבוק

#2155
מיטל צ'סנר
מנהל בפורום

היי 🙂

שאלת שאלה חשובה ומעניינת!

אני חושבת שמה שנכון יהיה הוא ליצור פינה שמאפשרת לחברים והחברות לשתף באופן פתוח בקבוצה.
לדוגמה, להסביר משמעויות שונות של קלף מסוים ולבקש מהחברים לספר – איפה הוא פוגש אותם, מה במה שהסברת מדבר אליהם ואיך הוא בא לידי ביטוי בחיים שלהם.
פניה אליך בפרטי לא מאפשרת דיון והצגת הידע שלך בפורמט רחב מול הרבה לקוחות פםוטנציאליים וחבל.

מטרת הפעילויות שלנו הן חשיפה של הידע בפני לקוחות פוטנציאליים רבים ולא מתן ידע פרטני בחינם, שאותו אנחנו שומרים ללקוחות שכבר שילמו עבור ליווי פרטי.

אני מאוד בעד פתיחת קבוצת פייסבוק ועריכת הפעילויות בה.
יש לנו פה באתר הדרכה נהדרת על קבוצות פייסבוק. ממש כדאי להקשיב וליישם.

מבחינה מקצועית, אני לא מכירה את העסק שלך אבל נסי ללכת עם מה שכתבתי פה ולחשוב על דברים שיכולים לדבר לכל הקהל, לשתף אותו וליצור דיון.

בהצלחה רבה!
מיטל